7 SYYTÄ

MAINOSTAA

AIKAKAUSLEHDISSÄ

Hyvä aikakauslehti koetaan ystävänä, jonka parissa vietetään laatuaikaa keskimäärin jopa tunti. Aikakauslehdet tarjoavatkin brändeille loistavan mahdollisuuden päästä hyvinkin lähelle erilaisia kohderyhmiä.

 

 

Loistava tavoittaja

Aikakauslehti tavoittaa lähes kaikki. 95 % suomalaisista kertoo lukevansa aikakauslehtiä. Kuukausittain ne tavoittavat 90 % suomalaisista, yhä useammin myös digitaalisesti.

Tarkka kohdentaja

Aikakauslehti on oman alansa spesialisti. Sen kautta voi tavoittaa juuri tuotteesta tai brändistä kiinnostuneet lukijat, oikeassa ympäristössä.

Kahden kesken

Aikakauslehti saa lukijoiltaan jakamattoman huomion. Yhtä lehteä luetaan keskimäärin tunti, jopa sata minuuttia. Tutkimusten mukaan lukijoita kiinnostavat yhtä lailla toimituksellinen sisältö kuin mainokset. Aikakauslehteen palataan keskimäärin kolme kertaa.

Luotettu ystävä

Lukijat kokevat aikakauslehdet luotetuksi ystäväkseen. Lehden sivuilla esiintyvät brändit pääsevät hyödyntämään luottamuksellista ilmapiiriä ja luomaan oman suhteensa lukijoihin.

Yhdistää muihin kampanjoihin

Aikakauslehtimainos saa tutkimusten mukaan yli puolet lukijoista toimimaan: hakemaan lisätietoa, kokeilemaan reseptiä, menemään ostoksille. Tämä vahvistuu, kun aikakauslehtikampanja on osana muuta kampanjaa.

Uutuuksien lanseeraaja

Aikakauslehti on oiva tapa saada uutuudet lukijan tietoon. 62 % sanoo, että uutuudet ovat tulleet tutuiksi nimenomaan aikakauslehtimainosten kautta (KMT 2013).

Myynnin edistäjä

Aikakauslehdet ovat tehokas myynnin edistäjä. 41 % sanoo ostaneensa jotain aikakauslehtimainonnan perusteella (KMT 2013).

 

  Discover the Power of Print. Click to download the 7 reasons to use Magazines