Inspiroivia printtimainoksia printin päivänä

Lähettäjä: Reino Lantto 20/10/2016

Kansainvälistä printin päivää vietettiin 19.10. Sen kunniaksi Printpower-tietopalvelu esitteli joukon erittäin vaikuttavia sanomalehti- ja aikakauslehtimainoksia.
 

 

International Print Day 2016 (Twitterissä #IPD16) kiinnitti huomiota printin toimivuuteen hyvänä mainosvälineenä. Mainonta on olennainen osa painettua viestintää, ja hyvät mainokset saavat lukijat hymyilemään, herättävät kysymyksiä ja mielenkiintoa sekä panevat ajattelemaan mikä on brändin sanoma. Hyvät mainokset voittavat lukijoita puolelleen.

 

 

Printpower nostaa parhaimmistoon mm.suklaabrändi Kit Katin mainoksen ja nämä Nivean kaksi mainosta. Muita hyviä mainoksia löytyy Ideat-osastosta sekä YouTube-kanavalta.