Lisää älyä asiakaslehdestä

Lähettäjä: Reino Lantto 16/09/2015

Arvokas yritystieto välitetään nyt internetin kautta eikä enää painettuna. Kuuluisa merenkulkualan tietopalvelu Lloyd´s List on kuitenkin huomannut, että painettu asiakaslehti tarjoaa paremmin analyyttistä tietoa ja vahvistaa brändiä. Yhtiö on nyt palannut printtiin, josta kaikki alkoi vuonna 1734.

 

Lloyd´s Listin tietopalvelu alkoi seinään kiinnitetystä listasta lontoolaisessa kahvilassa. Vuonna 2013 yhtiö lopetti viikoittaisen painetun sanomalehden julkaisemisen ja keskittyi digitaalisten palvelujen tarjoamiseen globaalille asiakaskunnalleen. Nyt yhtiö on lanseerannut kuukausittain ilmestyvän asiakaslehden nimellä The Intelligence.

Päätoimittaja Richard Meaden mukaan uusi lehti on osa isompaa brändi-investointia, johon sisältyy myös huomattava kansainvälisen toimitustiimin vahvistaminen tärkeimmissä merenkulun keskuksissa.

The Intelligencen Kiina-tietoa.


Printti soveltuu syvällisempään tiedonvälitykseen
Lloyd´s Listin omistaa tietopalveluyhtiö Informa. Se johtajan Brian Wallerin mukaan printti soveltuu syvällisempään, analyyttiseen tiedonvälitykseen.

Uusi lehti tullaan lähettämään kaikille Lloyd´s Listin noin 10 000 tilaajalle. Ensimmäinen lehti on kooltaan A4 ja sivuja on 60. Ensimmäisessä numerossa käsitellään Kiinan merkitystä kansainväliselle merenkululle.

Lisää tietoa lehdestä.