Personoituja kuvastoja verkkodatan pohjalta

Lähettäjä: Reino Lantto 26/05/2016

Verkkokäyttäytymisestä kerättyä dataa voidaan käyttää personoitujen kuvastojen tekemiseen asiakkaille. Hollantilainen suoramarkkinointiyritys Nic.Oud tekee menestyskampanjoita digipainettujen kuvastojen avulla.
 

Nic.Oudin personoituja lastenvaatekuvastoja.

Nic.Oud toteuttaa dataan ja kuvastoihin perustuvaa kampanjointia yhdelle asiakkaistaan, vaatetusyritys Olliewoodille. Tämä yritys myy lasten vaatteita verkkokaupan ja painettujen kuvastojen avulla. Nyt kuvastot kohdennetaan tarkkaan asiakkaan verkko- ja ostokäyttäytymisen perusteella.

Olliewood pystyi nostamaan uudella kampanjointitavalla jatko-ostojen määrää jopa 300 % verrattuna niihin asiakkaisiin, jotka kaikki saivat samanlaisen kuvaston.

Nic.Oud tekee kampanjoita Screenin nopealla Truepress Jet520HD- mustesuihkupainokoneella. Kuvastot painetaan vesipohjaisilla pigmenttiväreille, ja painojälki on lähellä perinteistä offsetpainamista.