7 SYYTÄ KÄYTTÄÄ

OSOITTEETONTA

SUORAA

Osoitteeton suora on parhaimmillaan, kun halutaan tavoittaa massoja, korkealla vastausprosentilla. Isosta mainoskakusta sen osuus on 6 % (MNK 2013).

 

 

Oivallinen panos-tuotos suhde

Suoraan ovelle jaettu osoitteeton suorapostitus tuo nopeita ja mitattavia tuloksia sekä hyvän tuoton siihen sijoitetulle rahalle. Kampanjan ROI on helposti laskettavissa. Brittitutkimuksessa osoitteeton suorapostitus tuotti kolme kertaa paremman tuoton per saatu vastaus kuin muut mediat keskimäärin (RDP Ltd). Suomessakin yksittäiset tutkimukset kertovat samaa.

Massojen media

Osoitteeton suora on varsinainen massojen media, jolla tavoittaa Suomessa noin 84 % kotitalouksista.

Hyvällä hetkellä

Kuluttaja voi tutustua osoitteettomaan suorapostiin omassa kodissaan, juuri itselleen sopivimmalla hetkellä.

 

Kohdistettavissa


Osoitteetonta suoraa voi halutessaan kohdistaa demografisin perustein valituille alueille. Näin voidaan kartuttaa tietoa, millä alueilla osoitteeton suora toimii tehokkaimmin, ja hyödyntää sitä tulevissa kampanjoissa.

Luovuus käyttöön

Monet hyödyntävät suorapostituksen tarjoamia luovia mahdollisuuksia huomion saamiseksi brändilleen: hologrammeja, tuoksuvaa paperia, 3d-tekniikkaa tai pop-upeja.

Tuotenäytteet mukaan

Tuote suoraan näytille potentiaalisten asiakkaiden keittiönpöydälle – voiko olla parempaa tapaa nostaa tuotteen tunnettuutta tai saada kuluttajia kokeilemaan sitä?

Helposti integroitavissa

Osoitteetonta suoraa voi helposti tehostaa integroimalla sen osaksi muuta kampanjaa, ohjaten ihmisiä verkkoon tai kysymään lisää.

 

  Discover the Power of Print. Click to download the 7 reasons to use Door Drops